Wednesday, December 15, 2010

STORM Genap Setahun

0

Stormreaders Network Sdn Bhd sudah genap setahun pada December 2010. Sempena ulangtahun kelahirannya, satu MAJLIS MAKAN MALAM bersama IKON-IKON dan PENERBIT-PENERBIT akan diadakan di De Palma Hotel Ampang pada 4hb Febuary 2011 (Hari Jumaat malam Sabtu) pada jam 8.30 malam. (Cuti Raya China tu beb.... booking your seat NOW!)

Majlis akan dimeriahkan lagi dengan beberapa penganugerahan khas diatas pencapaian ahli-ahli Stormreaders. Termasuk juga siapa yang bernasib baik sebagai PEMENANG CABUTAN UMRAH BERTUAH. Menariknya lagi, pengisytiharan SALES DIRECTORS hasil pencapaian dari Jualan di E-Store. Ada BRONZE SALES DIRECTOR, ada juga SILVER SD, GOLD SD, PLATINIUM SD dan TITANIUM SD. Yang bestnya... pencapaian dikira bermula dari prestasi anda join ke Stormreaders. Mungkin anda salah seorang dari TITANIUM SALES DIRECTOR? Ohh..Sesungguhnya IANYA SATU KEJUTAN YANG BESAR PADA MALAM TERSEBUT.

Tiket kemasukan sebanyak RM100. Boleh dipotong melalui e-wallet. Boleh bawa kawan-kawan, sanak saudara dan juga prospek anda. JOM SEGERA DAFTAR ke majlis yang julung-julung kali diadakan. TEMPAT TERHAD!

KURSUS MOBILE STOCKIST akan diadakan pada 5hb Febuary 2011. Semua Mobile Stockist diwajibkan hadir. Sesiapa yang belum mendaftar sebagai Mobile Stockist sila layari http://www.stormreaders.com/ Pendaftaran mesti dibuat secara online.

Baca lain-lain perkembangan mengenai Stormreaders di http://www.stormreaders.com/ http://www.islamicmlm.net/ dan http://iqrak2u.blogspot.com/

JOM SAMPAIKAN DARIKU WALAUPUN SEPOTONG AYAT

Jadikan Misi Hidup Anda,"Aku wajib sebarkan ilmu untuk bekalan kekal!"

0 comments:

Post a Comment