Friday, December 3, 2010

Salam Pembuka Pintu

0

Stormreaders Network Sdn Bhd. ditubuhkan pada 28hb Mei 2008 adalah sebuah syarikat Affiliate-MLM yang berkonsepkan Syariah Compliant (100%Patuh Syariah). Bulan ini Disember 2010 adalah genap setahun Stormreaders melancarkan program Affiliate-MLM 100% Syariah Compliant. Menariknya, ia adalah 1st MLM Buku di Dunia. Wow!! Anda patut berbangga dengan sebuah produk 1Malaysia yang berjaya menjadi 1st MLM Buku di Dunia. Lebih istimewanya, kelahirannya terus Islam, tak perlu convert...he.. he.. Fakta ringkas mengenai Stormreaders adalah seperti berikut;


Stormreaders adalah anak syarikat kepada Telaga Biru Sdn Bhd., sebuah syarikat yang berpengalaman lebih daripada 14 tahun dibidang industri penerbitan dan pengedaran produk-produk secara Islamic khususnya buku, kaset dan majalah. Antara ikon-ikon penulis tersohor di tanah air termasuklah Dato Dr Fadzilah Kamsah, Dato Ustazah Nor Bahyah, Dr Irfan Khairi, Ustaz Zahazan Mohamed, Ustaz Pahrol Mohd Juoi, Ustaz Zaharuddin Abd Rahman, Dato Ismail Kamus dan ramai lagi.


Dua tokoh "ulamak" tersohor tanahair yang menganggotai Panel Penasihat Syariah Stormreaders adalah Ustaz Zaharuddin Abd Rahman dan Ustaz Zahazan Mohamed.


Pengasas utama Stormreaders sebagai Islamic MLM "100% Patuh Syariah" adalah Haji Waharp Yusof (Pemilik Telaga Biru) dan Sdr Syah Rizal Mohamed (bekas anggota penasyid Brothers)



Dorset Johor Hotel, JB @ 7.50 am

0 comments:

Post a Comment