Saturday, December 4, 2010

E-store: Peluang Jana Pendapatan Tanpa Had

0


Dengan bermodal RM90, anda sudah layak untuk menjadi AHLI* STORMREADERS NETWORK. Dengan bayaran yuran tahunan keahlian ini, anda juga akan layak dilindungi dengan Insuran Takaful (RM30,000) dan Khairat Kematian (RM3,000). Ianya juga sebagai hadiah daripada Syarikat kepada ahli.

Sebagai ahli, anda akan memiliki sebuah website (e-Store) iaitu kedai buku di alam maya (http://www.stormreaders.net/namakedaianda ). Dengan memiliki e-Store ini, anda berpeluang menjana pendapatan tanpa had - semaksima ribuan RM per bulan. Maknanya, anda telah memiliki sebuah kedai buku online tanpa membeli stok. Ratusan judul buku dan majalah, dari pelbagai genre dan penerbit, yang bernilai lebih RM200,000 telah terisi di kedai anda itu yg tentunya anda pasti berbangga. Ianya menjadi milik anda.

Tugas anda, hanya sebarkan web link kedai maya anda itu. Itu saja. Penyebarannya boleh dibuat melalui teknik pemasaran secara online atau secara konvensional. Jika ada pembelian, anda terus mendapat komisyen dari jualan tersebut. Sementara produk client anda pula, syarikat STORMREADERS yang bertanggungjawab menghantarnya. Ertinya, anda tidak perlu memikirkan cara menghantar produk tersebut kepada mereka.

JENIS INCOME DARI E-STORE:

1. Pendapatan Harian:

a. Komisyen 20% pada setiap jualan.

2. Pendapatan Bulanan:

a. Perkongsian 5% dari GOSV (Global Online Sales Value)

b. Komisyen Overriding 10% daripada jualan E-STORE – Kedai Online Downline yang disponsor secara langsung oleh anda. (Makin ramai rakan direct sponsor anda dan semakin banyak jualan e-store mereka, maka makin besar pendapatan anda.)

*Anda tidak layak untuk sponsoring ahli baru dan tidak layak untuk menikmati 7 bonus lain yang ada dalam Pelan Pemasaran.

Dorsett Johor Hotel @7.02 am

0 comments:

Post a Comment