Saturday, December 4, 2010

Bonus MLM 100% Patuh Syariah

0

STORMREADERS NETWORK telah memperkenalkan sistem MLM yang berteraskan Syariah kepada masyarakat 1Malaysia. Melalui pelan pemasaran yang berteraskan Syariah ini, anda berpeluang menjana pendapatan semaksima RM4500 seminggu. Caranya cukup mudah sekali. Ianya bermula apabila anda berjaya melayakkan diri menjadi WAKIL PENGEDAR (DISTRIBUTOR) kepada STORMREADERS NETWORK.

Syarat kelayakkan asas untuk menjadi seorang DISTRIBUTOR adalah seperti berikut;
Pertama, menjadi ahli Stormreaders (Yuran keahlian tahunan RM90)
Kedua, anda mesti membeli belian secara peribadi sebanyak 100CP (RM300++) melalui E-NET anda (http://www.stormreaders.com.my). BUKANNYA pembelian melalui E-STORE anda.
(Nota: Sebarang pembelian melalui E-NET, anda tidak dapat komisyen 20% sepertimana anda membuat pembelian di E-Store. Ini kerana duit pembelian anda itu akan dimasukkan ke dalam Islamic Marketing Plan System)

Setelah pembelian melalui E-NET anda mencukupi 100CP (boleh membuat pembelian secara runcitan/sikit-sikit), maka anda sudah layak secara automatik menjadi seorang Wakil Pengedar (DISTRIBUTOR) kepada STORMREADERS NETWORK.

Setelah layak menjadi DISTRIBUTOR, anda boleh membina rangkaian anda sendiri dan seterusnya layak menjana pendapatan sehingga RM4,500 seminggu. Dalam kata lain, anda telah layak untuk membuat sponsoring bagi membina rangkaian bisnes anda. Anda bebas untuk sponsoring seberapa ramai yang anda suka. Semakin ramai yang anda sponsor, semakin banyak pendapatan anda.

PENDAPATAN DISTRIBUTOR: E-STORE
Setelah menjadi DISTRIBUTOR, anda bakal memperolehi dua bentuk pendapatan dari dua cabang bisnes Stormreaders iaitu E-STORE (Kedai Online Anda) dan E-NET (Islamic Marketing Plan System). E-Store - dari hasil jualan atau belian peribadi anda, anda layak mendapat dua bentuk bonus iaitu komisyen 20% (income harian) dan juga 5%GOSV Bulanan. Setelah anda upgrade diri anda sebagai DISTRIBUTOR, anda juga akan mendapat overriding sebanyak 10% dari setiap E-Store downline direct sponsor anda. (Nota: Anda layak mendapat overriding 10% itu setelah E-Store peribadi anda berjaya membuat jualan/belian sebanyak RM500 bagi bulanan tersebut. Sekiranya anda mempunyai 200 orang direct sponsor* dan setiap mereka membuat jualan RM500 sebulan secara consistant setiap bulan, maka pendapatan tetap anda adalah RM10,000 setiap bulan).*200 orang direct sponsor - adalah kelayakan untuk menjadi Titanium Sales Director.

PENDAPATAN DISTRIBUTOR: E-NET
Sebagai DISTRIBUTOR ada dua pendapatan utama anda didalam Islamic Marketing Plan System.
Pertama, upgrade ahli kepada distributor dengan pembelian 100CP dari setiap direct sponsor anda, anda akan mendapat 15% dari 100CP tersebut, iaitu bersamaan RM15.00
Kedua, dari network system anda, anda mesti membina 3 kumpulan iaitu kumpulan A, B dan C. Dari setiap kumpulan sekiranya ada pendaftaran baru sebagai distributor, sama ada ianya disponsor oleh anda sendiri atau upline ataupun downline anda yang membentuk kumpulan 100cp:100cp:100cp anda juga 15% dari pembentukan pasangan ini, iaitu bersamaan RM45.00. Maksima pembentukan kumpulan sebanyak 10,000cp:10,000cp:10,000cp iaitu 4,500BV (RM4,500) dalam seminggu. Sekiranya dalam minggu tersebut anda sudah mencukupi 4,500BV baru berlaku flushing.

Sekiranya anda BERJAYA mencapai 4,500BV, maka anda telah layak menduduki kerusi BRONZE DIRECTOR. (Lanjutannya boleh anda baca didalam artikal BONUS KEPIMPINAN)




Maintance Bulanan
Maintaince hanya dibuat sekiranya anda sudah memiliki downline:

E-Store: Belian/Jualan sebanyak RM500 dalam tempoh sebulan.
E-Net: Belian sebanyak 20CP (RM60) disetiap awal bulan


BONUS MARKETING PLAN

marketplan

Dorsett Johor Hotel @ 10.13am

0 comments:

Post a Comment